Söylenen söz kalmadı bu kadar bu kadar şerefsizlik görünmemiştir.Dünya bu kadar pis insanları mı barındırıyor tahmin edemiyorum.Özgean kızımızın cebinde sadece 20 lira varmış belki o otobüse binmese başka bir otobüse binse şimdi bunlar olmıyacaktı Kestin bileklerini ama niye yakıyorsun? Belki 3 yıl hapis yatacaktın bu yaptığın sana ceza olacaktı Özgecanın ailesi bu kadar üzülmeyecekti Ama bir insanoğlu din kardeşine bunu yaparmı? O da müslümandı sende din kardeşiydiniz onun sadece suçu geç vakit otobüse binmek ama sana yani suphi adlı kendini müslüman diyen suphi köpeği ve yardım edenler O aileyi hiç düşünmemişler hapishaneden çıktıktan sonra evinden cikabileceklermiki dışarı biz onun evinin önünde beklicez ve dediklerimiz çok ağır olacakki inanamayacaklar şimdi mutlu bitiremem diyemem sevgilerle bünyem yazamama kaldırmaz o yüzden nasıl bitireceğime karar veremiyorum Aslan ailesine sabır diliyorum Hesabı Sorulacak!!!!!!!!!!!!!!!!!!